Zakładki

poniedziałek, 2 września 2013

Kuchenki retro

Były już lodówki, więc czas na kuchenki. Tu też można zaobserwować powrót do stylu retro. Mnie osobiście bardzo się podoba ten powrót do przeszłości . Mam wrażenie, że kuchnia z elementami w tym stylu sprawia wrażenie bardzo przytulnej. Jak Wam się podoba takie rozwiązanie? Przekonuje Was, czy wolicie kuchenki w całkowicie nowoczesnym designie? 


Na zdjęciach kolekcja kuchenek firmy Falcon, które kuszą nie tylko pięknym wyglądem, ale całą masą dodatkowych funkcji ułatwiających prace w kuchni, m.in. elektryczny grill, automatyczne odcinanie dopływu gazu gdy zgaśnie palnik czy wysoki piekarnik w którym możemy piec cztery potrawy naraz (szczególnie przydatny w trakcie świąt i innych rodzinnych uroczystości).:)





1 komentarz:

  1. Dla mnie bardzo ważnym jest to aby właśnie mój sprzęt AGD działał jak najdłużej i muszę przyznać, że jak coś to warto wiedzieć gdzie oddać go do naprawy. Ja najczęściej w takich sytuacjach korzystam z usług serwisu https://serwisagd-technik.pl/ do którego mam bardzo duże zaufanie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!